Dodnes je to jeden ze symbolů přelomu století v Česku: nekonečné uličky regálů plných zboží. Hypermarkety ztělesnily nově nabytý blahobyt a až do covidové krize si držely velký vliv. Tehdy obstarávaly hlavní díl nákupů pro 49 procent českých domácností. Teď už ale jejich podíl klesá, posilují menší supermarkety i e-commerce. A blíží se zatím nevídaná situace – jeden ze starších hypermarketů čeká demolice.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • O jaký obchod jde a jakou má historii.
  • A proč velké hypermarkety najednou ztrácejí přízeň zákazníků i majitelů.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.