Dodnes je to jeden ze symbolů přelomu století v Česku: nekonečné uličky regálů plných zboží. Hypermarkety ztělesnily nově nabytý blahobyt a až do covidové krize si držely velký vliv. Tehdy obstarávaly hlavní díl nákupů pro 49 procent českých domácností. Teď už ale jejich podíl klesá, posilují menší supermarkety i e-commerce. A blíží se zatím nevídaná situace – jeden ze starších hypermarketů čeká demolice.
Co se dočtete dál
- O jaký obchod jde a jakou má historii.
- A proč velké hypermarkety najednou ztrácejí přízeň zákazníků i majitelů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.