V posledních dvaceti letech jsem viděl stovky týmů a tisíce lidí ve firmách. Je to fascinující laboratoř lidského potenciálu – toho využitého i toho promarněného. A v centru všeho, co dělá rozdíl mezi stagnací a růstem, frustrací a angažovaností, odchodem a loajalitou, je zpětná vazba. Fenomén, o kterém všichni mluví, je ho plný LinkedIn, ale málokdo s ním opravdu umí pracovat. Včetně manažerů.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak zpětná vazba ovlivňuje růst a angažovanost zaměstnanců
  • Proč manažeři nechápou rozdíl mezi zpětnou vazbou a názorem
  • Jaké dovednosti a nástroje manažeři potřebují pro efektivní zpětnou vazbu
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Více informací ze světa ekonomiky, investic, technologií, práva či lifestylu si přečtěte v aktuálním vydání týdeníku Ekonom.