Maďarští investoři pokračují v akviziční jízdě a dál nakupují firmy v regionu. Nejnovějším cílem se stala jedna z největších slovenských stavebních společností, která se specializuje na dopravní stavby a působí i v Česku.

Kupovaná slovenská firma se ještě v předlistopadové éře podílela na stavbě pražské magistrály u hlavního nádraží, v současnosti bývá u českých staveb jako člen konsorcia vedeného Metrostavem. Pracuje na výstavbě posledního chybějícího úseku dálnice D1 u Přerova, trasy D11 z Trutnova na hranici s Polskem či dálnice D7 v úseku Kutrovice – Panenský Týnec. Také staví tunel na obchvatu Jizerního Vtelna na Mladoboleslavsku. S firmami Hochtief a Silnice Čáslav se podílí na stavbě severovýchodního obchvatu Pardubic.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Která firma se prodává a její hospodářské výsledky.
  • Kdo je kupující.
  • Jak se změnil objem a rozsah maďarských investic v Česku v posledních letech.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.