Česká firma Warhorse Studios má za sebou náročný rok, během kterého dokončila vývoj počítačové hry Kingdom Come: Deliverance 2, prodala miliony kopií a vydala pro ni dvě rozšíření. Kromě toho uspořádala festival pro fanoušky a vyprodala halu O2 Universum, v níž proběhl koncert s hudbou ze zmíněné hry.

HN se do sídla Warhorse Studios na pražské Palmovce vydaly za producentem hry Kingdom Come: Deliverance 2 Martinem Klímou. Jeho herní kariéra začala už za komunismu, kdy přeložil pravidla slavné stolní hry Dungeons & Dragons. Před vydáním Dračího doupěte, české fantasy hry inspirované americkou předlohou, ale ještě svým projevem na studentské demonstraci odstartoval sametovou revoluci.

S ohledem na aktuální dění v Česku, které čekají počátkem října volby, se HN producenta a někdejšího studentského vůdce neptaly jen na další plány studia a kuriózní zrod Dračího doupěte, ale také jak vidí současnou politiku.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se producent Kingdom Come: Deliverance dostal ke hrám a jakou roli v tom hrála sametová revoluce.
  • Jak se změnila práce ve Warhorse i jeho osobní život po prodeji studia.
  • Co si myslí o současné politické situaci.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.