Většinu obratu české firmy Klimchi tvoří export, své designové sklo prodává na trzích od USA po Singapur. Dveře na zahraniční trhy si mladý pražský podnikatel Lukáš Klimčák, kterému firma patří, otevřel ještě víc tím, že se jeho sklo dostalo jako kulisa do hollywoodských filmů Barbie nebo posledního pokračování série o Bridget Jonesové. Nyní se Klimchi stalo vítězem pražského kola 20. ročníku soutěže Volkswagen Firma roku 2025, kterou vyhlašují Hospodářské noviny.
Co se dočtete dál
- Jaké jsou plány Klimchi.
- Co jsou největší překážky podnikání.
- Jaké má další vize a plány vítěz ankety Živnostník roku Dominik Samec.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.









