Německý vlakový dopravce Deutsche Bahn ve velkém rozprodává použité rychlíkové vagony. To už dělal v minulosti, tentokrát se ale zájem menších dopravců stupňuje. Hlavně proto, že podobných nabídek už moc nebude. Dálkové vlaky v Německu z valné části převzaly ucelené jednotky – a tenhle zdroj levných a přitom kvalitních vagonů na nedotované spoje začíná vysychat.

I proto jdou ceny strmě nahoru, shodují se šéfové firem, kteří ojetiny nakupují.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik teď stojí ojeté vagony a proč zdražují.
  • A proč je to dobrý artikl i na „flipování“.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.