Zakladatel Rohlíku.cz, největšího českého e-shopu s potravinami, poslal nespokojeným kurýrům jasný vzkaz. „Všichni kromě kurýrů si prostě najdou jinou práci, když se jim práce pro nás přestane líbit, ale kurýr prostě křičí a má pocit, že má na práci u nás nárok za podmínek, které chce on…,“ stojí v dopise, který kurýrům poslal v neděli Tomáš Čupr.  

Na nespokojenost pracovníků s novými podmínkami odměňování o uplynulém víkendu upozornily HN. Podle nových pravidel, která podepsal manažer logistiky Rohlíku Filip Boháč, se mění systém odměňování. Mnohem větší roli má hrát spokojenost zákazníků a také chování kurýrů, kterých se na českých vozovkách pohybuje na 1700. 

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se