Každé druhé kolo, které se v Německu prodá, má elektrický pohon. Stále častěji přitom Němci elektrokolo používají k dojíždění do práce nebo na nákup. Místní automobilky, jako je Audi, Volkswagen nebo Porsche, to vede k tomu, aby lidem začaly nabízet vlastní elektrokola. Naopak v Česku zatím bicykly s motorem tak populární nejsou a hlavně – Češi je využívají spíše ve volném čase na vyjížďky.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Proč Češi nepoužívají elektrokolo jako dopravní prostředek.
- Kolik lidí před nákupem e-kola na žádném bicyklu nejezdilo.
- Kolik lidé za elektrokolo nejčastěji utratí.
- Zvýšila se v poslední době cena elektrokol?
- Jaký podíl prodejů připadá na e-shopy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.