Ty charakteristiky jsou známé. Introverti potřebují někdy trávit čas o samotě, mají raději ticho a rutinu. Na rozdíl od extrovertů, kteří lépe fungují ve společnosti a stimulujícím prostředí. Rozhodnutí, kterého z nich udělat manažerem, je proto ve firmách ve většině případů jasné – namísto „kliďasů“ volí spíše komunikativní a charismatické typy. Poslední roky ale ukazují, že tiší bossové mohou být často vhodnější volbou a přináší lepší výsledky. Zejména v prostředí, v němž se firmy v posledních letech učí fungovat.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Proč může být „tichý boss“ lepší než ten upovídaný?
- S jakými překážkami musí naopak introvertní manažeři bojovat?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.