Tradiční hamburgery u McDonald's přestanou prodávat mladí prodavači za kasou, ale zákazníci si je pořídí u dotykových samoobslužných kiosků. U nich za pokrm také rovnou zaplatí. Firma začne kiosky do svých restaurací ve velkém umísťovat na přelomu března a dubna.

"Do konce roku je chceme mít zhruba ve třetině našich restaurací, celkem jich tedy bude pětatřicet. Od následujícího měsíce proto pojedeme zhruba v režimu co týden, to další jedna inovovaná restaurace," popsal v rozhovoru pro HN ředitel pro rozvoj českého McDonald's Petr Vávra.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se