Co mají společného ženy a pivo? Obojí poutá pozornost. Obojí často přitahuje sexistické vtípky a stereotypy. Ginger Johnsonová − milovnice piva, bývalá výčepní a zakladatelka iniciativy a marketingové agentury Women Enjoying Beer − proto tuto otázku ještě trochu pozměnila. Ptá se, co prý mají společného kladivo, pivo a ženy. Odpověď? Společně dokážou překonat sexismus.
Ginger Johnsonová upozorňuje, že stejně jako žena dokáže přibít hřebík, umí také konzumovat, uvařit a poznat dobré pivo, aniž by u toho musela pózovat na etiketě v lascivních kreacích. Už pár let se v tom Johnsonová snaží utvrzovat ženy i muže napříč Amerikou. Její agentura mění podobu pivních reklam a pivní kultury a dodává dalším ženám odvahu, aby ukázaly, že pivo k nim nepatří o nic méně než k mužům. Jen k němu přistupují jinak.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.