V předvánoční špičce je v nenápadném skladě v Rajhradě u Brna navezeno zboží za miliardy korun. Teď je polovina roku a zcela plno tady není. "I tak ale musíme být sakra dobře pojištěni," poznamenává ředitel logistiky Tomáš Hofer. Právě odsud český e-shop Notino zásobuje své české a evropské zákazníky.
Klíčovým sortimentem jsou tu parfémy. Malé, relativně skladné a na položku také relativně drahé kousky jsou ideální komoditou na přepravu a obchod. Notino bylo ostatně podle parfémů do roku 2016 i pojmenováno jako Parfums. Kromě parfémů ale přibylo i více další kosmetiky, a tak se nabízelo přejmenování.
Aktuální název už tak výmluvný není. "Hledali jsme něco, co bude dobře znít a co zároveň nebude v těch mnoha zemích, kde prodáváme, z nějakého ohledu vadit. Což nebylo snadné a Notino nám vlastně tak trochu zbylo. Všichni se ptají, co to znamená, ale nic to neznamená," říká marketingový ředitel Notina Radek Ondrášík. Ve firmě působí od roku 2006. A dnes je jakousi pomyslnou dvojkou v hierarchii vedení společnosti. Hned za zakladatelem Michalem Zámcem.
Co se dočtete dál
- Jak pokračuje evropská expanze Notina? A proč e-shop opustil americký trh?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.