Zeptali jsme se firem, jak krize ovlivnila udržitelnost jejich podnikání.
Lucie Dlouhá, CSR expertka, Alza
Alza je společnost, pro niž jsou ekologie a trvalá udržitelnost velmi důležitými aspekty firemní kultury. V kancelářích společnosti i v prodejnách jsou umístěny koše na tříděný odpad (recyklujeme až devět druhů odpadu), sběrná místa baterií a elektroodpadu, sodobary či stoprocentně rozložitelné tašky. Firma ve svých provozech využívá úsporné osvětlení, recykluje tonery a při distribuci objednávek používá vratné či recyklovatelné obaly. Prosazuje také bezpapírovou komunikaci s dodavateli a v neposlední řadě fandí ekologicky šetrné dopravě − v Praze i Bratislavě používá k rozvozu zboží cyklokurýry a ve svém vozovém parku má aktuálně několik elektromobilů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.