Zeptali jsme se firem, jak krize ovlivnila udržitelnost jejich podnikání.

Lucie Dlouhá, CSR expertka, Alza

Lucie Dlouhá, CSR expertka, Alza

Alza je společnost, pro niž jsou ekologie a trvalá udržitelnost velmi důležitými aspekty firemní kultury. V kancelářích společnosti i v prodejnách jsou umístěny koše na tříděný odpad (recyklujeme až devět druhů odpadu), sběrná místa baterií a elektroodpadu, sodobary či stoprocentně rozložitelné tašky. Firma ve svých provozech využívá úsporné osvětlení, recykluje tonery a při distribuci objednávek používá vratné či recyklovatelné obaly. Prosazuje také bezpapírovou komunikaci s dodavateli a v neposlední řadě fandí ekologicky šetrné dopravě − v Praze i Bratislavě používá k rozvozu zboží cyklokurýry a ve svém vozovém parku má aktuálně několik elektromobilů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
Předplatné za 30 Kč
  • První 2 měsíce za 30 Kč měsíčně, poté za 179 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se