Celosvětová pandemie těžce dolehla i na automobilové trhy. Pocítil to rovněž německý koncern Volkswagen. Jeho generální ředitel a šéf představenstva Herbert Diess na úterní tiskové konferenci prohlásil, že koncern musí znovu nabýt svoji předchozí finanční sílu, tedy podstatně zvednout prodej a také důrazně šetřit na nákladech.

Platí to i pro českou Škodu Auto, která byla v minulých letech pro Volkswagen "slepičkou snášející zlatá vejce". Loni tomu tak docela nebylo, ale její základní ekonomické ukazatele jsou stále podstatně lepší než u hlavní značky VW, o španělském Seatu, který loni skončil ve ztrátě, nemluvě.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se