Celosvětová pandemie těžce dolehla i na automobilové trhy. Pocítil to rovněž německý koncern Volkswagen. Jeho generální ředitel a šéf představenstva Herbert Diess na úterní tiskové konferenci prohlásil, že koncern musí znovu nabýt svoji předchozí finanční sílu, tedy podstatně zvednout prodej a také důrazně šetřit na nákladech.
Platí to i pro českou Škodu Auto, která byla v minulých letech pro Volkswagen "slepičkou snášející zlatá vejce". Loni tomu tak docela nebylo, ale její základní ekonomické ukazatele jsou stále podstatně lepší než u hlavní značky VW, o španělském Seatu, který loni skončil ve ztrátě, nemluvě.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.