Jsou nedílnou součástí šatníku francouzské první dámy Brigitte Macronové, pro herečku Audrey Hepburnovou vznikl i speciální model. Řeč je o vuittonkách – kožených kabelkách s ikonickým logem LV. Jejich cena, stejně jako u dalšího luxusního zboží, se teď celosvětově zvyšuje. Ke zdražování přistupuje řada výrobců přepychových módních kusů. Zatím na to doplatila jenom značka Chanel.
Například společnost Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) zdůvodnila zdražení rostoucími náklady. „Úprava cen zohledňuje změny ve výrobních nákladech, surovinách, dopravě a také inflaci,“ uvedla. Ceny zvedá po celém světě, a to u koženého zboží, módních doplňků a parfémů značky Louis Vuitton.
O kolik přesně se kupujícím nákup prodraží, není jasné. Koncern, do něhož patří i značky jako třeba koňak Hennessy, hodinky Tag Heuer, parfémy Guerlain nebo šampaňské Veuve Clicquot, to neuvedl.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.