Jak se to sakra otevírá? Co s tím mám jako dělat? Kdo tohle vymyslel?“ Designéři někdy bývají moc kreativní a vytvoří produkt, který třeba vypadá dobře, ale uživatelé jsou z něj silně rozladění. Mohou to být dveře, u nichž není jasné, jak se otevírají, mikrovlnka, na které nejde pořádně nastavit čas, ale také nepřehledný web nebo mobilní aplikace.
Právě u digitálních produktů se záchvatům vzteku uživatelů snaží předcházet slovenský start-up UXtweak, jehož služeb využívají stovky velkých západních korporací od Salesforce přes Opel a Michelin až například po HP.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.