Pod vlivem dlouhodobě vysoké inflace prochází maloobchod jako celek v Česku obtížným obdobím, kdy jeho tržby klesají. Podle Českého statistického úřadu se tak v květnu dělo již třináctým měsícem v řadě. To však úplně neplatí pro všechny části maloobchodního trhu. V takto ekonomicky náročném období se naplno projevuje trend, kdy spotřebitelé ve větší míře vyhledávají cenově dostupnější zboží. Proto se diskontní prodejny chovají do jisté míry opačně vůči celému maloobchodu, pokračují v expanzi, a často vykazují dokonce mírný růst.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Přehled realitních fondů v Česku

Chcete dostávat investiční texty do e-mailové schránky?

Přihlaste se pravidelnému odebírání investičního newsletteru Peníze HN, kde naleznete naše původní analýzy, tipy na dobré čtení nebo glosy analytiků.

newsletter Peníze