Celá desetiletí i několikrát za noc zaznívá na všech vesnických zábavách song Jarošovský pivovar od rockové skupiny Argema. Díky ní je spíš regionální výrobce piva znám po celé republice. Toho chce využít i Martin Pacovský, spolumajitel firmy, která v Jarošově navazuje na dlouhou tradici výroby piva. „Máme v plánu z Jarošova udělat celonárodní značku,“ uvedl pro HN Pacovský.
Známý energetický manažer pracoval v minulosti pro energetickou společnost ČEZ a až donedávna stál v čele Pražské plynárenské. Vedle toho však už od roku 2014 buduje spolu s Miroslavem Haraštou skupinu regionálních pivovarů Městské pivovary, která v souhrnu vaří zhruba 13 tisíc hektolitrů piva ročně. Skupina Městské pivovary postupně obnovila činnost zavřeného Znojemského městského pivovaru, převzala Pivovar Oslavany a řemeslný pivovar Chomout z obce Chomoutov na Olomoucku. Vedle toho také v centru Brna vybudovala pivovar s restaurací Harry. A před osmi lety obnovila i výrobu piva v Jarošově, části Uherského Hradiště. Tamní pivo je mezi jednotlivými značkami skupiny nejznámější a produkty tohoto pivovaru jsou nejrozšířenější.
Co se dočtete dál
- Kde se mimo okolí Uherského Hradiště pije nejvíce jarošovského piva?
- Proč rostou prodeje sudového piva, i když lidé do hospod chodí méně?
- Proč v Jarošově podobně jako další pivovary vsadili také na plechovky?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.