Celá desetiletí i několikrát za noc zaznívá na všech vesnických zábavách song Jarošovský pivovar od rockové skupiny Argema. Díky ní je spíš regionální výrobce piva znám po celé republice. Toho chce využít i Martin Pacovský, spolumajitel firmy, která v Jarošově navazuje na dlouhou tradici výroby piva. „Máme v plánu z Jarošova udělat celonárodní značku,“ uvedl pro HN Pacovský.

Známý energetický manažer pracoval v minulosti pro energetickou společnost ČEZ a až donedávna stál v čele Pražské plynárenské. Vedle toho však už od roku 2014 buduje spolu s Miroslavem Haraštou skupinu regionálních pivovarů Městské pivovary, která v souhrnu vaří zhruba 13 tisíc hektolitrů piva ročně. Skupina Městské pivovary postupně obnovila činnost zavřeného Znojemského městského pivovaru, převzala Pivovar Oslavany a řemeslný pivovar Chomout z obce Chomoutov na Olomoucku. Vedle toho také v centru Brna vybudovala pivovar s restaurací Harry. A před osmi lety obnovila i výrobu piva v Jarošově, části Uherského Hradiště. Tamní pivo je mezi jednotlivými značkami skupiny nejznámější a produkty tohoto pivovaru jsou nejrozšířenější.  

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kde se mimo okolí Uherského Hradiště pije nejvíce jarošovského piva?
  • Proč rostou prodeje sudového piva, i když lidé do hospod chodí méně?
  • Proč v Jarošově podobně jako další pivovary vsadili také na plechovky?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.