Může se to zdát jako nekonečný příběh. Manažeři Volkswagenu (VW) stále řeší, jak se popasovat s elektromobilitou. O jeho elektrická auta není takový zájem, jak by si vedení představovalo, a zvlášť na domácím trhu letos počítá německý koncern výrazné ztráty. Do toho přichází pro automobilovou skupinu další nepříjemné zprávy a vedení kvůli nim musí měnit byznysové strategie.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jaká je strategie Volkswagenu.
  • Proč musí koncern tlačit hybridy?
  • Jak se daří Enyaqu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.