Následující týdny budou pro německou autolobby hektické. Po tom minulém, ve kterém Evropská komise (EK) navrhla uvalení dodatečných cel na dovoz elektromobilů vyrobených v Číně v rozmezí 17 až 38 procent, budou nyní německé automobilky společně s tamní vládou jednat s EU a Čínou o tom, aby cla nebyla tak vysoká. Němci na tom mají eminentní zájem, protože sami v Číně vyrábí, umisťují tam velkou část své produkce a bojí se čínské odvety.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak dopadnou cla na jednotlivé automobilky.
  • Jak se zkomplikuje byznys BMW.
  • Jak se zdraží elektroauta.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.