Následující týdny budou pro německou autolobby hektické. Po tom minulém, ve kterém Evropská komise (EK) navrhla uvalení dodatečných cel na dovoz elektromobilů vyrobených v Číně v rozmezí 17 až 38 procent, budou nyní německé automobilky společně s tamní vládou jednat s EU a Čínou o tom, aby cla nebyla tak vysoká. Němci na tom mají eminentní zájem, protože sami v Číně vyrábí, umisťují tam velkou část své produkce a bojí se čínské odvety.
Co se dočtete dál
- Jak dopadnou cla na jednotlivé automobilky.
- Jak se zkomplikuje byznys BMW.
- Jak se zdraží elektroauta.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.