Autoland v Česku není zdaleka jen synonymem pro montovnu a výrobu plechů. Jedním z příkladů je ostravský start-up SprayVision, který vyvíjí a vyrábí pokročilé systémy pro robotické lakování. Zakázky sbírá od největších světových výrobců aut jako Volkswagen, Toyota nebo BMW a nyní do něj přitečou od investorů desítky milionů korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Kolik peněz investoři do firmy nalili.
  • Jak je firma využije.
  • V čem spočívá technologie start-upu.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.