Stormi Steeleové, zakladatelce malé americké kosmetické značky Canvas Beauty, se podařilo za jeden den prodat zboží v hodnotě milionu dolarů. A to na TikToku. Během šestihodinového živého vysílání, při kterém seděla za růžovým stolem plným svých produktů a jinak k němu potřebovala jen svůj telefon. Více než 20 tisíc lidí, kteří u ní za tu dobu nakoupili, si totiž mohli její kosmetiku pořídit jednoduchým kliknutím přímo v aplikaci TikTok.

Její majitel ByteDance se nyní snaží naplno využít potenciál sítě ve spojení s propagací produktů. Zavedl proto takzvaný TikTok Shop, který by se nyní po Asii a USA měl rozšířit i do Evropy, kde by mohl konkurovat hráčům jako Allegro, Amazon nebo Temu. Firma investuje do logistiky a najímá lidi se zkušenostmi z e-commerce.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak funguje TikTok Shop?
  • Jak si můžou firmy i jednotlivci díky TikTok Shopu vydělávat?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.