V Evropě roste počet hal s pestrou nabídkou bister a barů na jednom místě, které často nabízejí také kulturní a společenské vyžití. Tento trend se nevyhnul ani Praze, kde působí Manifesto. Na jednom místě tak lidé najdou stánky s hamburgery, asijskou kuchyní, pizzou či ostřejšími latinskoamerickými specialitami. Jídla jim nepřipravují nadnárodní řetězce, ale lokální podniky.

Českou metropoli si vyhlédl další mezinárodní provozovatel gastronomických konceptů. „Time Out Market Prague se stane novou destinací milovníků jídla, pití a kultury,“ sdělila HN Alex Riecková, vedoucí komunikace skupiny Time Out v Londýně.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdy otevře v Praze kulinářská hala Time Out Market.
  • Jak se mění podíl gastro nájemců v obchodních centrech.
  • Který michelinský šéfkuchař otevře bistro v olomoucké Šantovce.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.