Pochází z jižního cípu Itálie, ale když odešel do Turína studovat na automobilového inženýra, zamiloval se do fotbalového Juventusu a hry Pavla Nedvěda. „Je to jeden z mých idolů. Jakou on měl výdrž! Viděl jsem ho běhat okolo jeho vily i po zápase,“ vzpomíná třiačtyřicetiletý Giuseppe Panarese, od října nový šéf polské skupiny Allegro pro mezinárodní byznys.

Usadil se v Praze a v prvním rozhovoru pro HN vysvětluje, s jakou strategií se pustil do těžkého úkolu: otočit někdejší Mall Group, do níž patřily internetové obchody Mall či CZC a nyní se převádějí na online tržiště Allegro.cz, do černých čísel. Na něm podle údajů za třetí kvartál loňského roku nakupuje 2,8 milionu českých a slovenských zákazníků.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Kdo je nový šéf Allegra pro Česko.
  • Jak z pohledu Allegra obhajuje koupi Mall Group.
  • Co s ní podle jeho slov nebylo v pořádku.
  • Jak vidí specifika českého trhu a v čem se chce zlepšit.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.