Kritizované čínské tržiště Temu chce ještě zesílit svou stopu v české e-commerce. Začíná nabírat místní prodejce, které chce nalákat na svou platformu. Temu očekává, že jejich prodeje místním zákazníkům nakonec budou představovat 80 procent celkových tržeb v Evropě. Vyplývá to z vyjádření firmy, kterou velká část domácího trhu kritizuje pro nekalé praktiky a nedodržování zákonných povinností.
„Lokální (čeští) prodejci mají přístup nejen k místním spotřebitelům, ale také ke kupujícím v rámci mezinárodní sítě Temu, včetně dalších evropských zemí,“ uvedl mediální zástupce Temu Milosz Ciekalski.
Co se dočtete dál
- Jak Temu plánuje expandovat na českém trhu.
- Co nabízí místním prodejcům.
- Co obnáší jejich model local-to-local.
- Jaká data jsou k dispozici o českých prodejcích na zahraničních tržištích.
- Jaký je předběžný zájem českých e-shopů.
- Jaké dopady může mít Temu na českou e-commerce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.