Kritizované čínské tržiště Temu chce ještě zesílit svou stopu v české e-commerce. Začíná nabírat místní prodejce, které chce nalákat na svou platformu. Temu očekává, že jejich prodeje místním zákazníkům nakonec budou představovat 80 procent celkových tržeb v Evropě. Vyplývá to z vyjádření firmy, kterou velká část domácího trhu kritizuje pro nekalé praktiky a nedodržování zákonných povinností.

„Lokální (čeští) prodejci mají přístup nejen k místním spotřebitelům, ale také ke kupujícím v rámci mezinárodní sítě Temu, včetně dalších evropských zemí,“ uvedl mediální zástupce Temu Milosz Ciekalski.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak Temu plánuje expandovat na českém trhu.
  • Co nabízí místním prodejcům.
  • Co obnáší jejich model local-to-local.
  • Jaká data jsou k dispozici o českých prodejcích na zahraničních tržištích.
  • Jaký je předběžný zájem českých e-shopů.
  • Jaké dopady může mít Temu na českou e-commerce.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.