Ty charakteristiky jsou známé. Introverti potřebují někdy trávit čas o samotě, mají raději ticho a rutinu. Na rozdíl od extrovertů, kteří lépe fungují ve společnosti a stimulujícím prostředí. Rozhodnutí, kterého z nich udělat manažerem, je proto ve firmách ve většině případů jasné – namísto „kliďasů“ volí spíše komunikativní a charismatické typy. Poslední roky ale ukazují, že tiší bossové mohou být často vhodnější volbou a přináší lepší výsledky. Zejména v prostředí, v němž se firmy v posledních letech učí fungovat.

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč může být „tichý boss“ lepší než ten upovídaný?
  • S jakými překážkami musí naopak introvertní manažeři bojovat?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.