Jde o poměrně běžnou roztržitost. Zákazník si objedná balíček z e-shopu, ale pak na něj zapomene nebo si nákup rozmyslí, a zásilku tím pádem nepřevezme. Jenže si v tom momentě neuvědomuje důležitou věc. Uzavřel totiž předtím platnou kupní smlouvu, která předpokládá převzetí balíčku. Podle spotřebitelské organizace dTest přibývá obchodů, které pak vymáhají náklady na skladné ve výši až několik tisíc korun. Co se s tím dá dělat?
Co se dočtete dál
- Co čekat a dělat v případě, když si nevyzvednete objednaný balík.
- Na co si dát v období Vánoc a Black Friday pozor.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.









