Evropská energetika prochází turbulentním obdobím klesajících cen elektřiny. A to nutí největší elektrárenskou společnost v Česku ČEZ, aby se změnila. Kromě těžby uhlí, klasické výroby elektřiny a její distribuce se firma snaží rozkročit a svým zákazníkům nabídnout nové služby. Pomoct jí v tom má i nová struktura, kdy vedle sebe bude stát ČEZ Prodej pro domácnosti a ESCO pro velké firmy.
"Technologie výrazně zlevňují a dostáváme se na úroveň, kdy si některé možnosti dříve dostupné jen velkým elektrárnám mohou dovolit i zákazníci typu továrna, divadlo a podobně. A postupem času i domácnosti," říká v rozhovoru pro HN šéf obchodu a strategie ČEZ Pavel Cyrani, který má transformaci na starosti.
Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.