Společnosti Centropol prodej plynu, elektřiny a mobilních služeb již nestačí. Doby, kdy k firmě od zavedených dodavatelů energií v rámci maloobchodní turistiky přecházely desítky tisíc lidí ročně, jsou nenávratně pryč. Za poslední dva roky naopak firma podnikatele Aleše Grafa o víc než 20 tisíc klientů přišla. Centropol se proto rozhodl je udržet i tím, že začíná nabízet pojištění a vstoupí na trh spotřebitelských úvěrů.

"Trh hodně zpomalil. Z čísel je jednoznačně vidět, že zákazníci čím dál méně ochotně mění svého dodavatele energií. Ti, kteří to udělat chtěli, to už udělali. Takže maloobchodní turistika je za námi," říká Aleš Graf v rozhovoru pro Ekonom.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se