Když chtěla v roce 2017 izraelská společnost Gravity Blanket získat peníze na rozjezd svého byznysu, uspořádala crowdfundingovou kampaň na webu Kickstarter. Jako cíl si dala od tamních přispěvatelů vybrat 21 tisíc dolarů výměnou za zlevněnou nabídku svých výrobků. K překvapení zakladatelů firmy ale lidé přispěli mnohem víc − sešlo se skoro pět milionů dolarů. Gravitační přikrývka, jak zní český překlad podniku i jeho produktu, který se prodává v ceně kolem pěti tisíc korun, je zkrátka zaujala.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se