V souvislosti s parlamentními volbami v Maďarsku, které se mají konat 3. dubna, se pozornost veřejnosti i kritických médií opět zaměřila na nové mediální akvizice oligarchů blízkých vládnoucí straně Fidesz v čele s premiérem Viktorem Orbánem. Od roku 2010, kdy se Orbán vrátil k moci, přebírají podniky spřátelené s Fideszem v době voleb média, aby potlačily opoziční hlasy a posílily voličskou základnu strany.

Tentokrát však Orbánovy ambice přesahují hranice Maďarska. Většinu zpravodajských médií v Maďarsku už má pod kontrolou, a tak se nyní snaží rozšířit své obchodní impérium do dalších částí Evropy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se