Za posledních pět let lékárny Dr. Max v Česku pětinásobně zvýšily svůj obrat a letos jen v online prodejích míří na 2,5 miliardy korun. Přispěla k tomu nejen pandemie koronaviru, ale i tzv. omnichannelová strategie, kterou prosazuje šéf sítí Dr. Max Daniel Horák. „Chystáme další sklad, který jsme plánovali později, protože náš nárůst je enormní,“ říká v rozhovoru pro HN. Jen před dvěma lety přitom byl spuštěn sklad v Pavlově u Kladna o rozloze 22 tisíc metrů čtverečních. I ten by však za pár let už nemusel stačit, vzhledem k rozvoji online.

Horák také vysvětluje, proč až nyní přichází s výdejními boxy nebo jak se do budoucna změní lékárnictví. „Budoucnost je specializace. Každá lékárna se bude věnovat něčemu jinému, například sortimentu, službám nebo konzultacím,“ míní šéf sítě. A dodává: „Klienti chtějí mít služby dostupné, nechtějí nutně chodit na polikliniku, nechtějí cestovat.“ Chce proto, aby se každá lékárna zaměřila na to, co chtějí její klienti, bude však nutné, aby tomu šla legislativa naproti. Ta současná vznikala v úplně jiném světě. 

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.