Starodávná poučka politického marketingu říká: Když máš průšvih, něčím pozitivním ho přeplácni. Premiér Petr Fiala má průšvih s jmenováním nového šéfa rozvědky, a tak se ho pokusil přeplácnout slibem, že vláda bude superštědrá při doplácení nákladů na bydlení. Potud je to pochopitelné. Méně pochopitelné už je, že si Petr Fiala neuvědomil, že při přeplácávání problému nesmí plácat nesmysly, jinak celou situaci ještě zhorší. Takže se mu přesně toto stalo.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se