Tým zvoleného prezidenta Petra Pavla už v předvolební kampani ukázal, že sociální sítě považuje za důležitou součást komunikace s veřejností. Přibližoval na nich, co generál ve výslužbě každý den dělá, ať už pracovně nebo doma s rodinou. A sledující mu na sítích naopak vyjadřovali podporu fotkami ve flanelových košilích. Na tuto formu komunikace by přitom Pavlův tým rád navázal i poté, co bude bývalý armádní generál inaugurován do funkce prezidenta. S pomocí influencerů chce zejména mladým lidem přibližovat činnost Hradu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.