Nula kalorií, žádná dochucovadla, jen voda. Přesto se lidem zdá, že pijí ochucenou limonádu. Studenti z Německa vymysleli lahev AirUp, která má obalamutit mozek. Při pití vody člověk čichá vůni upevněnou v polštářku na hrdle lahve a má pocit, že pije třeba kolu, zatímco srká jen vodu. Chuť je z velké míry vnímaná čichovými buňkami, takže vůni nápoje při pití vnímá člověk jako chuť. Lahev se stala virální zejména na sociálních sítích a trend se tak dostal k dětem, které ho rozšířily mezi svými spolužáky ve třídách.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.