V prodejnách i skladech výrobců je nyní podstatně víc jízdních kol než během covidu. Lidé ale šetří a bicyklů kupují výrazně méně. Poptávku brzdilo i chladné jarní počasí. Prodeje se povedlo nastartovat až během května. „Do té doby to byl spíš jen zoufalý boj obchodníků prodat alespoň něco. V nabídkách byly slevy o 35, nebo dokonce 50 procent,“ říká zakladatel a spolumajitel cyklistického obchodu Bikero Jan Coufal.

„Zákazníci na slevy čekají a veškerá konkurence je nabízí, takže se musíme přidat. Od těch panikářů se musíme odrazit a držet úroveň jako oni,“ dodává Coufal. V rozhovoru pro HN, kterého se účastnil i jeho společník a výkonný ředitel firmy Martin Kudrna, uvádí, že tlak na zlevňování, růst nákladů a méně výhodné podmínky od dodavatelů vedou k tomu, že Bikero nyní prodává s podstatně nižší marží.

Zbývá vám ještě 90 % článku
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.