V prodejnách i skladech výrobců je nyní podstatně víc jízdních kol než během covidu. Lidé ale šetří a bicyklů kupují výrazně méně. Poptávku brzdilo i chladné jarní počasí. Prodeje se povedlo nastartovat až během května. „Do té doby to byl spíš jen zoufalý boj obchodníků prodat alespoň něco. V nabídkách byly slevy o 35, nebo dokonce 50 procent,“ říká zakladatel a spolumajitel cyklistického obchodu Bikero Jan Coufal.
„Zákazníci na slevy čekají a veškerá konkurence je nabízí, takže se musíme přidat. Od těch panikářů se musíme odrazit a držet úroveň jako oni,“ dodává Coufal. V rozhovoru pro HN, kterého se účastnil i jeho společník a výkonný ředitel firmy Martin Kudrna, uvádí, že tlak na zlevňování, růst nákladů a méně výhodné podmínky od dodavatelů vedou k tomu, že Bikero nyní prodává s podstatně nižší marží.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.