Vloni na jaře se britský maloobchodní řetězec Tesco rozhodl v Česku více expandovat do oblasti online nákupů pod značkou iTesco.cz a ostře vystartoval proti konkurenční značce Rohlik.cz. Pod mottem Nenechte se opít… rozjel velkou marketingovou kampaň, v níž poukázal na to, že je pro zákazníky výrazně lacinější.

Firma Rohlík miliardáře Tomáše Čupra, který figuruje na 33. místě žebříčku nejbohatších Čechů magazínu Forbes s odhadovaným majetkem 13,3 miliardy korun, to nenechala bez odezvy. Požádala soud o předběžné opatření, kterým by „nekalou“ praktiku Tesca zakázal. Poté co soud žádosti nevyhověl a reklamu nechal běžet dál, podal Rohlík žalobu proti nekalé soutěži, v níž požaduje omluvu a satisfakci milion korun.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Co jednání případu zmařilo?
  • Jak a proč reagovala soudkyně nebývale ostře na postup právníka Rohlíku?
  • Jak časté jsou podobné spory?
  • Jaká je hranice povolené srovnávací reklamy a nekalé soutěže?
Předplatné za 40 Kč na 4 týdny
  • První měsíc za 40 Kč, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se