Vloni na jaře se britský maloobchodní řetězec Tesco rozhodl v Česku více expandovat do oblasti online nákupů pod značkou iTesco.cz a ostře vystartoval proti konkurenční značce Rohlik.cz. Pod mottem Nenechte se opít… rozjel velkou marketingovou kampaň, v níž poukázal na to, že je pro zákazníky výrazně lacinější.
Firma Rohlík miliardáře Tomáše Čupra, který figuruje na 33. místě žebříčku nejbohatších Čechů magazínu Forbes s odhadovaným majetkem 13,3 miliardy korun, to nenechala bez odezvy. Požádala soud o předběžné opatření, kterým by „nekalou“ praktiku Tesca zakázal. Poté co soud žádosti nevyhověl a reklamu nechal běžet dál, podal Rohlík žalobu proti nekalé soutěži, v níž požaduje omluvu a satisfakci milion korun.
Co se dočtete dál
- Co jednání případu zmařilo?
- Jak a proč reagovala soudkyně nebývale ostře na postup právníka Rohlíku?
- Jak časté jsou podobné spory?
- Jaká je hranice povolené srovnávací reklamy a nekalé soutěže?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.