To video obletělo v posledních dnech sociální sítě. Třiadvacetiletá influencerka Hana Gelnarová, známá především jako amatérská zápasnice, v něm se svými přáteli se zdviženou pravicí pochoduje do rytmu známé německé písně Erika, kterou používali nacisté během druhé světové války. Video po několika minutách smazala a omluvila se, stihla ale připoutat pozornost řady lidí i policie.
Kvůli nevhodnému chování, jako jsou projevy extremismu nebo třeba politických názorů, můžou přitom internetové osobnosti přijít o sponzoring firem, které jim za jeden příspěvek platí i stovky tisíc korun.
Já se vlastně ani nedivím, že my “influenceři” máme ve společnosti špatné jméno, když nedávno jeden chtěl vraždit homosexuály a druhá na videu hrdě hajluje…
— Sváťa Barek 🇺🇦 (@BarekSvata) August 11, 2024
A oba z Clash of the Stars… 🤔 pic.twitter.com/cARNzqogZJ
Co se dočtete dál
- Jak značky postupují v případě, že se jimi sponzorovaný influencer chová nevhodně.
- V jakých případech k tomu došlo.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.