V české e-commerce se rozjel cenový souboj doručovacích společností. Zásilkovna, respektive její mateřská firma Packeta, oznámila zdražení svých služeb k 20. únoru zhruba o 15 procent. Poslání standardního balíčku do pěti kilogramů vyjde nově na 72 korun bez DPH při podání do boxu a o deset korun levněji v případě podání rovnou na přepravním depu.

Zdražení oznámila i Balíkovna, která patří pod Českou poštu. Ta odeslání balíčku do 15 kilogramů na výdejní místo posunula z 69 na 75 korun. Pro neregistrované uživatele je cena ještě o deset korun vyšší. 

U tuzemských e-shopů zejména krok Zásilkovny, logistické jedničky na českém trhu, vzbudil vlnu nevole – nevadí jim ani tak samotné zdražení, jako jeho možná souvislost s údajně nižšími cenami pro zahraniční tržiště, zejména pro čínské Temu.

Zbývá vám ještě 70 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak reaguje DPD na zdražení Zásilkovny.
  • Jaké podmínky má akce DPD.
  • Jaké trendy panují v doručování balíků.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.