Petr Cejnek si v roce 2020 koupil letenky z Vídně do Jerevanu. Aerolinka Wizz Air mu ale let zrušila, nový nepřidala a zaplacenou částku mu převedla s dvacetiprocentním navýšením na kredity na další nákup letenek. Kdyby kredity do dvou let nevyužil, maďarský nízkonákladový dopravce mu měl vrátit částku zpět na bankovní účet. Cejnek nikam neletěl, stejně tak mu ale nepřistály ani peníze zpět na jeho bankovním účtu. 

„Jde o směšnou částku kolem šedesáti eur. Nejde jen o tu sumu, rozčilovalo mě chování Wizz Air, šlo o naprostou ignoraci i přes posílání mailů a vyplňování formulářů. Jednou mi odpověděli, že peníze vrátili. Nevrátili a od té doby se přestali ozývat,“ popisuje Cejnek důvody, proč vyrazil s Wizz Air do střetu.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak se proti chování aerolinek bránit.
  • Jak dostanou zákazníci své peníze zpět.
  • Jak takové spory řeší právníci.
  • Co na to Letiště Praha.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se