Dostat první den v nové práci za úkol prezentovat před kolegy vlastní nápad zní jako noční můra. Ještě když je na přípravu jen pár minut. Přesně takhle ale testuje nováčky výkonný ředitel sociální sítě Snapchat Evan Spiegel. Žádné osmělování ve formě prohlídky kanceláří nebo podepisování smluv. Tento manažer cíleně staví příchozí do nepříjemné pozice a možného selhání – a tím je testuje. Podobně jako další řada světových manažerů si vyvinul vlastní recept, jak odhalit toho vhodného pracovníka, který do firmy zapadne a bude ji posouvat dál.
Co se dočtete dál
- Proč dává šéf Snapchatu nováčkům nereálné úkoly.
- Na které otázky se světoví CEOs ptají na pohovorech.
- Proč je špatně, pokud chce kandidát nastoupit ihned.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.