Je to vlastně neuvěřitelné. Celá republika je oblepená volebními plakáty, kampaň je v plném proudu. A největší favorité, hnutí ANO a koalice Spolu, nemají program. Je to podobné, jako by probíhala mohutná reklamní kampaň, ale nebylo by jasné na co. Zákazníci-voliči jsou marketéry vyzýváni, aby nakoupili, ale je jim jaksi tajeno, co je vlastně v nabídce. „Hlavně nekupujte od konkurence! To ‚naše‘ je lepší než to ‚jejich‘! A i kdyby to naše bylo nic, bude to lepší než jejich nic!“ zní v podtextu kampaní hlavních stran.
Co se to s českou politikou děje?
Co se dočtete dál
- Proč je dnes vlastně rizikové zveřejnit volební program, který má ukázat, co konkrétního chce ta která strana dělat.
- Čím se skutečně věcné programy v české kampani nahrazují a proč.
- Jaký to má dopad na celou společnost a proč je zhoubný.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.