Ten e-mail dorazí zaměstnancům větších firem většinou jednou za rok: je čas na pravidelné hodnocení vaší práce. Stále častěji se přitom feedback dává obrazně ze všech úhlů – a podílí se na něm i kolegové z týmu nebo zákazníci, ale také zaměstnanec sám. Jak se přístup „360stupňové zpětné vazby“ osvědčil v Česku a na jaké problémy firmy nejčastěji naráží?

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak funguje 360stupňový feedback v českých firmách.
  • Jaká je hlavní slabina tohoto přístupu.
  • Proč ho někteří zaměstnanci odmítají.
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.