Na svém byznysu dobře vidí, jak na tom česká e-commerce scéna je. Pro tisíce evropských e-shopů spravuje start-up Retino systém vratek a reklamací zboží. „Roky 2020 a 2021 byly pro celou domácí e-commerce scénu extrémní, až moc dobré. Loni se to začalo vracet do průměru a letos to pokračuje. Nemyslím si, že je v Česku nějaká katastrofa, jak někteří hlásí. Obor je na tom dobře,“ říká Petr Boroš, šéf a většinový majitel start-upu.
Společnost zajišťuje e-shopům prostřednictvím aplikace kontrolu celého procesu vrácení zboží – od vyřízení zákaznické žádosti přes dopravu zboží od něj zpět prodejci i procesní zvládnutí reklamace až po následnou péči o klienta.
Co se dočtete dál
- Jak vypadá poptávka po zboží na startu vánoční sezony?
- Začne česká e-commerce růst?
- Co chystá Retino v následující době?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.