Na svém byznysu dobře vidí, jak na tom česká e-commerce scéna je. Pro tisíce evropských e-shopů spravuje start-up Retino systém vratek a reklamací zboží. „Roky 2020 a 2021 byly pro celou domácí e-commerce scénu extrémní, až moc dobré. Loni se to začalo vracet do průměru a letos to pokračuje. Nemyslím si, že je v Česku nějaká katastrofa, jak někteří hlásí. Obor je na tom dobře,“ říká Petr Boroš, šéf a většinový majitel start-upu. 

Společnost zajišťuje e-shopům prostřednictvím aplikace kontrolu celého procesu vrácení zboží  – od vyřízení zákaznické žádosti přes dopravu zboží od něj zpět prodejci i procesní zvládnutí reklamace až po následnou péči o klienta. 

Zbývá vám ještě 90 % článku

Co se dočtete dál

  • Jak vypadá poptávka po zboží na startu vánoční sezony?
  • Začne česká e-commerce růst?
  • Co chystá Retino v následující době?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.