Trh pojištění v posledních letech prochází výraznými změnami. Roste poptávka po komplexním krytí, lidé se více zajímají o investice a zároveň hledají způsoby, jak si udržet finanční stabilitu v dobách vysoké inflace a nejistoty. „Budují si robustnější krytí, přidávají pojištění invalidity, trvalých následků či výpadku příjmů. Díky růstu mezd navíc rostou i jejich pojistné částky, takže si více všímají reálné hodnoty svého krytí,“ říká Lenka Kejíková, členka představenstva se zodpovědností za životní pojištění v Generali České pojišťovně.
Finanční dům letos obhájil prvenství v soutěži Visa Nejlepší pojišťovna, konkrétně v kategorii životního pojištění. Kejíková v rozhovoru pro HN mimo jiné přiblížila, jak se firma vyrovnává s aktuálními potřebami klientů a také jakým způsobem se na trhu daří novým investičním produktům.
Co se dočtete dál
- Jak se po covidu změnilo vnímání rizika a proč si lidé dnes více pojišťují sebe než majetek.
- Proč Češi stále podceňují pojištění dlouhodobé péče a co to vypovídá o finanční gramotnosti.
- Jak umělá inteligence mění práci poradců, analytiků i pojistných matematiků v pojišťovnách.
- Proč se Generali Česká pojišťovna zaměřuje na „phygital“ přístup a co to znamená.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.










