Trdelník sice nepochází z Česka, ale tuzemské značce Trdlokafe prodávající toto sladké pečivo roste byznys doma i v zahraničí. Holding Twistcafe Group, do kterého patří zmíněný prodejce kávy a trdelníků, nebo obchodník s ochucenými čaji s ovocnými kuličkami Bubblify hlásí enormní zájem o provozování svých franšíz. Skupina podle zakladatele Radka Kleina letos překoná obrat 1,5 miliardy korun. Výraznou část tržeb však netvoří samotné trdelníky, ale právě zvýšený prodej poboček novým franšízantům.
Spolu s tím navíc do skupiny nově přibyly další dvě gastronomické značky. Za každou z nich holding zaplatil desítky milionů korun a obě je také bude nabízet dalším franšízantům.
Článek již není odemčený!
Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.
Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.
Co se dočtete dál
- Jaké firmy skupina Twistcafe Group skoupila a proč.
- Jak se holding dostal na 1,5 miliardy korun obratu.
- Jaké jsou další plány byznysu Trdlokafe.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.